Pedagogical Exercises in Digital Marketing


The main objective of this book is to provide exercises in the area of digital marketing, which help to consolidate the theoretical knowledge previously acquired in the classroom or through another learning channel.

 

The book have twelve digital marketing topics: digital marketing strategies, user experience, information architecture, search engine optimization, digital advertising, social media marketing, web content marketing, email marketing, landing pages, analytics, customer experience, ecommerce.

EUR 14
Quantité
Ajouter au panier
Acheter déjà
You can too:
Buy it in Espagne Buy it in Anglosphere Buy it in Portugal

Payez comme vous voulez

Carte de crédit Carte de crédit
Paypal Paypal
Détails du produit:
  • Auteur: Paulo Botelho Pires, José Duarte Santos
  • Taille: 150x210
  • N° de pages: 301
  • Intérieur: Noir et blanc
  • Mise en page: Collé
  • Finition couverture: Brillant
  • État: En vente chez Bubok
  • Dernière actualisation: 17/08/2023
  • ISBN Finition Souple: 978-84-685-7541-4
    ISBN eBook en PDF: 978-84-685-7542-1
Il n'y a pas de commentaires à propos de ce livre Registre-toi pour commenter de ce livre
En Stock, recíbelo en 48h
Quantité